Ռուսաստանի արտգործնախարար Սերգեյ Լավրովն «ամոթալի» է որակել եվրոպացի դիվանագետների վարքագիծը, որոնք հրաժարվել են մասնակցել ՈՒկրաինայի հարցով հատուկ հանդիպմանը, որի ընթացքում նրանք ցանկացած հարց տալու հնարավորություն ունեին՝ հաղորդում է ТАСС-ը։ «Դա խայտառակություն է ցանկացած դիվանագետի համար: Ահա թե ինչու դեռ չենք շփվում նրանց հետ, բայց նրանք նույնպես չեն շփվում մեզ հետ, միայն՝ երբեմն, երբ որևէ որոշակի թեմա է արծարծվում»,- շեշտել է Լավրովը։               
 

Գումարը վճարում ես, և վերջ

Գումարը վճարում ես, և վերջ
17.04.2025 | 16:14
Երևանի անձնագրայիններում (Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայություն), օրինակ, Քանաքեռ-Զեյթունի անձնագրայինում, 20-րդ դարի 80-ականներն են:
Տեղիք տալով Փաշինյան Նիկոլի հերթական կամակորությանը, քաղաքացին որոշեց ID-քարտ ստանալ:
Հունվարն էր: Օնլայն հարթակում այցի ամենամոտ օրը ապրիլի 17-ն էր: Ընդ որում, քաղաքացու համար շատ անհարմար ժամին և նույնքան անհարմար վայրում` Քանաքեռ-Զեյթունի անձնագրայինում:
Ինչևէ, քաղաքացին տերմինալից վերցնում է կտրոնը, որի վրա գրված է հերթագրման համարը և սպասում: Պայմանավորված ժամը վաղուց անցնում է, սակայն էլեկտրոնային ցուցատախտակի վրա քաղաքացու հերթագրման համարը չկա ու չկա:
Ի վերջո, վերջինս մոտենում է պետին: Պետը քաղաքացուն ցույց է տալիս անտեսանելի տեղում փակցված գրություն, ըստ որի, ID-քարտ ստանալու համար պետք չէ էլեկտրոնային ցուցատախտակին նայել և հերթին սպասել: Փոխարենը` պետք է մտնել հատուկ առանձնացված սենյակ և իրականացնել գործարքը:
Լավ, իսկ ինչու՞ այդ առանձնացված սենյակը չի կարելի համարակալել և տերմինալից ստացված հերթագրման համարը ցուցադրել էլեկտրոնային ցուցատախտակի վրա: Ի վերջո, 21-րդ դարն է: Կամ` արդյո՞ք այդ առանձնացված սենյակի աշխատակցին որևէ կերպ հասանելի չէ այն հանգամանքը, որ իրեն սպասող կա: Բացի դրանից` քաղաքացին անձնագրայինում գտնվել էր շուրջ 1 ժամ և այդ ընթացքում այդ առանձնացված սենյակ որևէ մեկը չմտավ: Այդ դեպքում, ինչու՞ են այդքան հերթեր գոյանում: Հիշեցնեմ` հունվարին հերթագրվողների հերթը հասնում է ապրիլին:
Անձնագրայիններում մի քանի տեսանելի տեղերում «սեղմ ժամկետում» քաղաքացիներին սպասարկելու արժեքների գնացուցակ է փակցված: Ստացվում է` եթե վճարում ես, ապա ի՞նչ հերթ, ի՞նչ օնլայն, ի՞նչ հունվար և ապրիլ, ի՞նչ առանձնացված սենյակ, ի՞նչ էլեկտրոնային ցուցատախտակ: Գումարը վճարում ես և վերջ:
Անկեղծ` անձնագրայինները 20-րդ դարի 80-ականների կոմիսիոն խանութներն են հիշեցնում:
Հա, չմոռանամ նշել, որ Քանաքեռ-Զեյթունի անձնագրայինի աշխատակիցներն առերևույթ բարեսիրտ էին այնպես, ինչպես 20-րդ դարի 80-ականների կոմիսիոն խանութներում:
Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ
Դիտվել է՝ 2271

Մեկնաբանություններ